2011.04.18. 21:23

Hájippiájjéé. Megjött végre a külföldiából rendelt hájperformansz légszűrő. Korábbi posztokban már említettem, ez a kulcs összetevő amit terveztem még az etanol átalakítás előtt beépíteni. Merthogy ugye egy ilyen szűrő több levegőt ad a motornak, amitől az gyorsabban tud felpörögni, élénkebb lesz, és egyes modellek esetében teljesítmény növekedés és/vagy fogyasztás csökkenés is tapasztalható. A fogyasztáscsökkenést nem fogom érezni, ebben szinte biztos vagyok. Ez egy amúgy is elég precíz kis gép, olyanoknál szokott látványos lenni, akik - jellemzően amcsi - böhömnagy motorokkal szerelt gépekkel járnak. Hallottam már 1.5 literes csökkenést is, igaz egy kicsit idősebb 7-es bömbi tulajtól. Mármint a bömbi volt az idősebb, nem a tulaj. Na mind1 :P Meg a bömbi nem is amcsi. De a K&N meg az, és az oldalukon sok amcsi kocsival példállóznak

nadeösszevisszacsapongok

Szóval hogy miért kell ezt még etanol átalakítás előtt?
Egyrészt, hogy legyen mihez mérni a motor élénkséget, meg az esetleges szűrőcsere utáni fogyasztás változást. Aztán ott van még az is, hogy egy átalakítót, akármilyen kifinomult is, azért kell finomhangolni, azt meg szerintem jobb akkor megejteni, mikor már a kocsin motorikusan nem változtatok, még ilyen kismértékben sem.

 

Címkék: offtopic mérés benzin

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr932838045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KOCZKY 2011.04.19. 10:53:21

Én éppen most tettem vissza a gyári papír szűrőt a gépbe... mégpedig azért, h így talán jobb az E85-levegő keverék aránya, pont azért, merthogy kevesebb levegőt kap... Az tény, h a sporttal hamarabb felpörgött, ezzel talán viszont jobban fogyaszt majd .. :-)

Zozzancs · http://fitprogramokregivel.hu/c9 2011.04.19. 11:02:01

@KOCZKY: Nekem előző géppel elég jó tapasztalataim voltak az ilyen szűrővel. Remélem itt is bejön. Reggel megpróbáltam beszerelni, de úgy meg vannak húzva a csavarok, hogy a tesco gazdaságos csavarhúzó kevés hozzá :)
süti beállítások módosítása