2011.04.20. 10:07

Na tegnap este végre beszereltem a káundencsi-szürcsit. Reggel nem sikerült, mert az az egyetlen csavar ami tartotta olyan brutál meg volt húzva, hogy kellett hozzá valami normális kulcs, ami meg nem volt a farzsebemben. Szóval este bepakoltam a szűrőt, szépen rá a házra a matricát, hogy kéretik nem kicserélni, mert ez egy one million mile filter.

Aztán csak nem bírtam ki, mentem egy kört Budaörs felé a pályán, szigorúan 4000 fölött tartva a fordulatot, meg a tök üres fel/lehajtón 20-ig lassítva, hogy legyen honnan gyorsítani. 

A tapasztalat?
Szépen felpörgő motor, egészséges hang, érzésre élénkebb gyorsulás, mozdulatlan átlagfogyasztással.

Persze, gondoljunk bele ebbe egy kicsit. Ennek nagy része vagy picológia, vagy nem. Vagy beképzelem magamnak, hogy jobb, vagy tényleg jobb. A mozdulatlan átlagfogyival meg az a helyzet, hogy így az eddigi 200km-re amit mentem a tankból, hogy most ráhajtottam 20-at, az kb akkor látszott volna meg ( = moccant volna egy tizedet az átlagmérő ), ha ez alatt a 20 km alatt vagy egy teljes literrel többet / kevesebbet eszik.

Szóval azon kívül, hogy tegnap örömködtem egy sort, igazából még nem tudok érdemben nyilatkozni :)

Címkék: offtopic benzin

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr512841885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása