2011.04.07. 15:06

A havi nyerőszám a 7-es. Ezt a számot mutatja az átlagfogyasztásmérőm a műszerfalon. Mindegy mit csinálok. De tényleg mindegy. Na jó, ha tankolás után nullázok, és padlógázzal indulok a kútról, akkor vagy 10 másodpercre felugrik 18-ra, de ennyi. A munkábajárós napi út is hét, meg a hétvégi autópályás 130 is hét. Kisebb eltérések elő tudnak fordulni, pl belvárosban araszoláskor felkúszik 7.5-re, de pár kilométerrel később visszasimul. Ugyanígy, ha autópályán óra szerint megyek 130-at - ami kb 125, akkor 6.8.

A lényegen igazából  nem változtat, az bizony fixen hét és kész. Vagy mégsem? Gondoltam csak nem hiszek én annak a kis számlálónak így vakon. Utánaszámoltam, és be is jött a kis lódítás: hét és fél az :) ... ami egyébként városban bőven várakozáson felüli ( ... vagy hát aluli :P ) extrém kurvajó adat, autópályán meg simán okés.

Merthogy ugye Tütü városban 10, pályán 8.7 volt amíg benzint evett. Nem tagadom, hogy a kis Civic nem gyorsul úgy, mint az Accord, de valamit valamiért. Mielőtt megkapnám, hogy micsoda fillérb@szó vagyok, azért elmondanám, hogy egyrészt az Accord kanyarsebessége sehol, de még a láthatáson sincs a Civic-hez képest, másrészt Pusztító egyelőre még csak benzint pusztít és nincs benne sportlégszűrő, amik azért nagyot tudnak dobni az érzésen, és megkockáztatom, hogy a gyorsulási adatokat igencsak pariba tudják hozni a 133 pacis / 179Nm-es 1315kg-os Tütü és a 110 pacis / 154 Nm-es 1145kg-os Pusztító esetében.
 
Jah, kanyarsebesség. Ismerjük a Lágymányosi híd Budai végét? Ahol derékszögben kell nyomni egy balost tábla szerint 30-cal? Itt egy gugli link róla menetiránnyal szemben: mapslink. Szóval egy kihalt estén próbaképpen bedobtam a járgányt ezen a lehajtón a szűkebb ívre 60-nal, gondolván, megnézzük mennyit sodródunk a kanyar végéig - hely van bőven, max két sávon kanyarodunk. És mi lett? Semmi! Úgy befeküdt 60-nal abba a kanyarba hogy csak pislogtam. Egy kurva nyikkanást nem hallottam a gumik felől, pedig valami négyévszakos korcsok vannak rajta (BridgeStone Potenza RE88).
 
Honda futóműmérnökség megalájk van :D

Címkék: offtopic teljesítmény költség

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr762807347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása