2010.09.18. 15:27

A napokban voltam szervízben valami miatt, és ha már ott jártam rákérdeztem, ugyan már mennyi az élettartama a gyújtógyertyáknak általában. Típusfüggő persze, de a szerelő szerint 30-40000 km szokott lenni a hagyományos egyszerű gyertyáké. Mivel már én is belehajtottam a gépbe 45000-ret, gondoltam itt az ideje a cserének. Mindjárt ajánlották is a legegyszerűbb de minőségi fajtát ami a kocsihoz való 1500 / db áron. Jó lesz, mondom, de láttam valahol hogy van többpólusú, meg platina, meg iridium meg tökömtudja mik, az nem jobb lenne? Szervízes néz, aszongya az csak vakítás, nem igazán számít. Jól van akkor legyen az egyszerű. Megcsinálják amiért mentem + a gyertyacsere. Hozom el a kocsit, és már érződik a különbség. Bánom hogy nem kértem hogy hadd nézzem meg milyen állapotban voltak a használt gyertyák.

Konkrétan amit leírtam az RPM4K posztban az a probléma nincs. Egyszerűen megszűnt és kész. Olyan folyamatosan pörög fel a motor 6500-ig hogy öröm hallgatni. Zsírság. A következő pozitívumot reggel éreztem. A szokásos hűvősben indulás után rángat az autó probléma na nem azt mondom hogy megszűnt, de határozottan mérséklődött.
Az már valószínűleg csak pszichológiai hab a tortán, hogy úgy érzem jobban is húz. Ezt persze mérni nem tudom :)

Címkék: gyertya teljesítmény etanol indítás bioetanol e85

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr152620212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása