2010.07.08. 11:50

Rámértem a kis progival amit kaptam az átalakítóhoz. A kék vonal a dúsítás a benzines arányhoz képest %-ban. Igen, az tényleg 250%-ot jelent indítózáskor, ami a végén leér 22%-ra. A piros a felmelegedési kompenzáció - amíg hideg a motor kap plusz naftát. A zöld az indítózás plusz kompenzáció, mivel az első pár másodpercben extra sok üzemanyag kell, innen a 250%. Az ábrán ugyan nincs rajta, de a motorfordulat az ábra szerinti 17. és 27. másodperc között (vízszintes tengely) ingadozik kb 650 és 1100 között. Itt még valószínűleg kellene neki némi extra üzemanyag, mert ha gázt adok, nem ugrál.
A program részletes leírását elolvasva kiderült, hogy nem 3, hanem 5 fázisban működik a kis átalakító.

ST:00 - Nem forog a motor (nincs injektorjel)
ST:01 - Önindítózás (forog a motor és a feszültség beesett)
ST:02 - Beindulás utáni dúsitás idôtartam
ST:03 - Átmeneti állapot (nem látható)
ST:04 - Felmelegedési dúsítás (minden kompenzáció mûködik)
ST:05 - Felmelegedési fázis vége (lineárisan 8 s)
ST:06 - Normal üzemi állapot, csak a fôkompenzáció aktív (illetve a gyorsítás,  paraméterezve van)

Forrás:
http://www.e85tuning.hu/BioETUN_v4_hasznalati.pdf


Ezek közül nekem a 2. fázis hosszát kellene megnyújtanom, az alapbeállított 2 másodpercről mondjuk 5-re.
Este próbálkozom :)

 

Címkék: mérés etanol grafikon e85 dúsítási arány átalakított autó

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr172620196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása