2011.03.16. 11:42

Megjött végre a tavasz, vége a mínuszoknak, haza is mentem - haza haza, Pécsre - hosszú hétvégére, és ha már ott voltam, fölpakoltam a jó kis nyári pacskereket: Michelin Energy Saver hűdetakarékos, ADAC melegen ajánlott kategóriásos. Épp esedékes volt egy olajcsere is, már bekészültem egy kanna Valvoline MaxLife-fal, mert azt mondják az jó az idősebb gépeknek. Gondoltam a gumik meg a friss olaj miatt most aztán olyan kevés etanollal följövök, hogy az aztán hűde na!

Szó se róla, a motor érezhetően simábban jár, a gumik sokkal feszesebben tartanak az úton, pöpecség van. Irány vissza, autópálya óra szerint szokásos 140. A mutató láthatóan lassan kúszik lefelé. Ma tankoltam. Háttőő 11. Eggészen hajszálilag pontosan 11,01. Totálisan hangyafasznyira ugyanannyi, mint szombaton téli gumikkal és régi olajjal lefelé volt. Az tüdümm-csüssz Bmeg.

A tanulság? Már megint az a fránya picológia, az tehet az egészről. Gondolhattam volna, hogy állandó fordulaton állandó távolságon állandó sebességgel állandó forgalomban fölösleges gyorsítgatások nélkül nagyjából édes mindegy egy autónak, hogy milyen gumi meg olaj van rajta / benne... már így fogyasztásilag.

 

A fotó unseenob munkája.

 

 

 

Címkék: fogyasztás költség etanol bioetanol e85

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr162743835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása