2011.03.04. 17:26

Nos, úgy tűnik a korábbi posztot záró megérzésem, miszerint "mintha jobban húzna a gép" nem helytálló. Vagy hát... nem tudom, nem valószínű. Az viszont tény, hogy ma reggel jártam a kedvenc kutamon és megvolt az első tankolás mióta azon a bizonyos előző poszt béli olcsó kúton teletöltöttem a járgányt. Ami kimaradt, hogy a megszokott péklapátos indokkal töltöttem az E85 mellé pár liter benzint is, hogy könnyebben induljanak a reggelek. Közben picit melegedett is az idő, így aztán igencsak rosszul érintett, mikor 225 km megtétele után kicsit több, mint 31 litert sikerült a tankba préselni.

Ez bizony szinte kereken 14 literes átlagot jelent. Ez sok. Egy hideg téli héten, sok dugóval városban teljesen elfogadnám a dolgot, a járgány ugyanis városban benzinből is 10 litert betermel, E85-ből pedig kb 13 liter szokott kelleni. Ilyen körülmények között viszont, azt várná az ember, hogy hacsak egy picit is, de csökken a fogyasztás - ahogy az a fórumokon is többen örömmel újságolták a jóidő beköszönttével.

Sajnos azt kell mondjam, véleményem szerint ezen a kúton az E85 bizony kaki.
Hogy melyik kútról van szó? Címet nem fogok leírni, legyen elég az, hogy Budapest legolcsóbb kútjáról van szó. Tipp!

... és hogy legyen egy kis összeesküvés-elmélet szaga is a dolognak:
Ezen a kúton az etanolt adó kútfejeken igazából nem "E85", hanem "Euro 85" felirat díszeleg. A pénztárnál direkt meg is kérdeztem, hogy a kettő ugyanaz-e. A válasz igen volt ...
 

Címkék: fogyasztás benzinkút etanol bioetanol e85

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr622710466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása