2010.10.31. 11:54

 

Péntek este, hosszúhétvégés családlátogatás, irány Debrecen, M3. Este van, megvártuk míg mindenki elmegy - persze, meg ahogy én azt kigondoltam. Indulás, 50m múlva check engine. Jee. Mindegy, biztosan hideg van, restart, check engine eltűnik. Minden zsír, mehetünk tovább, már csak 200km. Kis idő múlva, mikor már csak 199km volt vissza, újra check engine lámpa, most némi egészségtelen rángatással és lustasággal fűszerezve. Hmm, na ez érdekes. Szerencsére van nálam laptop. Rádugom a gépet, nézem az adatokat, minden okésnak tűnik. Motor indít, paraméterek figyel. Hmm, minden rendben, kivéve hogy 400 körül van az alapjárat, és nagyon nem akar fölpörögni a motor.. és nimár, hogyhogy 0% a túldúsítás!? Szidtam az új firmware-t (előző poszt), szidtam magamat, hogy minek kellett egy ilyen utazás előtt frissíteni, szidtam a jó k##&@{ mohos retkes f@sz{#&@{.
Aztán felvillant a kis villanykörte a fejem felett, agyamba hasított az igencsak kínos felfedezés: ki van kapcsolva az átalakító. És igen, a kormányoszlop alatt a kis kapcsoló off állásba volt billentve. Átkapcsolás, pöccre indulás, 200km gondtalan - a mazsolákat és tajparasztokat leszámítva gondtalan - autópályás utazás :)

 

Címkék: etanol indítás bioetanol e85

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr32620219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.