2010.10.27. 18:08

Ma reggel elég rossz élménnyel gazdagodtam.

 

Kezdődött azzal, hogy reggel 7-kor keltem :) Lementem a kocsihoz, 5 percig kapartam a jeget. Sejtettem hogy nem lesz egyszerű menet az indulás. Meglepő módon a "szokásos" hideg idős második indításra beröffent. Hagytam kicsit melegedni - kb 1-2 percig - aztán indulás. Szépen óvatosan, tudva hogy ilyenkor sokszor van rángatás. Gurulás az 50m-re levő lámpáig, semmi gond. Zöld, indulás, kengurubenzin. Azaz kenguru-etanol.. kenguru-e85.. kengurutanol ? Ez a jó szó, kengurutanol.
Rángatás, döcögés, fulladozás, erőtlenkedés, szélső sávba húzódás, mindenkit elengedés, aztán óvatosan 40-re gyorsulás. WTF? Valamit csak lehet tenni ez ellen.
Aztán lejátszottam magamban mégegyszer. Indít, ablakkapar - közben motor jár - indul, fullad. Az a gyanúm, hogy az történt, hogy lejárt az átalakítóban "melegedési fázis"-nak beállított időtartam, és így a szokásos 24% fölött már nem kapott még több extrát a gép, pedig az ilyenkor is kell. Hmm. Miért nem tud olyat az átalakító, hogy ha X fok alatt van, akkor leszarja hogy lejárt ez az időtartam és tovább küldi a többlet E85-öt. Kedves etanol-átalakító-fejlesztő ...

 

Címkék: hideg etanol indítás bioetanol e85 negatívum dúsítási arány

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr702620217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása