2010.08.27. 16:29

Remélem nem töltöm előre az etanolt a medve bőrére, de ma reggel voltam tankolni, és remélhetőleg az előző postban leírt változtatások hatására a városi fogyasztásom egy teljes literrel csökkent. Mindezt úgy, hogy a héten kifejezetten dinamikusan vezettem. Volt pár padlós indulás... de persze csak 50-ig :)
Örülés van meg minden, viszont a dolog szépséghibája, hogy összesen kb 60 kilométert mentem. Ez alapján tankolást mérni elég badarságnak tűnik. Igazából nem a mérés miatt töltöttem tele, csak teli tankkal akartam nekivágni a hétvégi útnak. Lesz benne autópálya és főút is, nem akartam még a városi fogyasztást is a mixbe rakni, úgy aztán tényleg semmit nem árult volna el a következő mérési adat.

Címkék: fogyasztás etanol bioetanol e85

A bejegyzés trackback címe:

https://e85-project.blog.hu/api/trackback/id/tr292620209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása